Online Algemene Ledenvergadering

19 november, 2020

Op donderdag 3 december organiseert het NHG een Algemene Ledenvergadering (ALV). Leden zijn van harte uitgenodigd om deze avond (online) aanwezig te zijn en mee te praten over de verschillende onderwerpen die op de agenda staan. De avond start om 19:00 uur.

De ALV wordt georganiseerd via Zoom, dit in verband met de huidige overheidsadviezen naar aanleiding van de COVID-19-pandemie. Een andere manier van vergaderen, maar we blijven dicht bij de vertrouwde werkwijze zoals deze ook geldt bij een fysieke ALV.

• Kennismaking Eric Scheppink, lid Raad van Bestuur
  • Jaarplan en begroting 2021
  • Presentatie ‘100 dagen NHG’ door Wendy Borneman, voorzitter Raad van Bestuur
  • Voordrachten benoemingen

Toegang tot ALV en aanmelden

De ALV vindt plaats op donderdag 3 december van 19:00 – 20:30 uur. Als NHG-lid heeft u de mogelijkheid om de ALV online bij te wonen. Aanmelden is mogelijk tot 2 december 12:00 uur.
Om de online vergadering in goede banen te leiden, gaan we uit van een vergelijkbaar aantal deelnemers aan de vergadering als bij een fysieke vergadering gebruikelijk is.
In het geval de belangstelling groter is en we meer dan 75 aanmeldingen ontvangen, beraden we ons of we onderstaande 'spelregels 'verder aan moeten passen.

Spelregels online ALV

De volgende ‘spelregels’ gelden om de ALV zo soepel mogelijk te laten verlopen:

• Deelnemen aan de online ALV is alleen mogelijk als u NHG-lid bent en u zich uiterlijk 2 december 12:00 uur heeft aangemeld.
  • De definitieve vergaderstukken vindt u vanaf 25 november 2020 op nhg.org (toegankelijk voor leden na inlog).
  • Als deelnemer aan de vergadering ontvangt u een persoonlijke uitnodiging. In deze e-mail treft u aan:
    • link naar de vergaderstukken op het besloten gedeelte op nhg.org;
    • URL om toegang te krijgen tot de ALV.
  • Tijdens de vergadering kunt u via de chatfunctie uw vraag of opmerking doorgeven aan de voorzitter, zodat u hier antwoord op krijgt. In het geval er veel vragen/opmerkingen zijn, kan de voorzitter besluiten om uw vraag na de ALV-vergadering te beantwoorden via een persoonlijke reactie en publicatie in het verslag.
  • Tijdens de vergadering wordt via de chatfunctie gestemd over de voorgenomen besluiten. Dit wordt tijdens de bijeenkomst verduidelijkt.